Reklamace zboží
Zboží dorazilo poškozené, chyběly díly nebo se poškodilo během přepravy.
Chybějící kusy nebo díly
Pokud v balení chybí nějaké díly, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na info@vivense.cz a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu s popisem co Vám chybí a my Vás obratem budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.
Telefon: +420 210 012 552
E-mail: info@vivense.cz
Poškozené zboží v objednávce
Pokud si všimnete, že je nějaká část Vaší objednávky poškozená, kontaktujte nás na během 14 dní po doručení zboží. Do e-mailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky, popis poškození a fotky poškozených částí. Ohledně dalších kroků Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat. Poškozené produkty nebo vadné kusy Vám vyměníme nebo Vám vrátíme Vaše peníze.
Telefon: +420 210 012 552
E-mail: info@vivense.cz
Přijetí špatné objednávky
Pokud jste obdrželi špatnou objednávku, kontaktujete nás co nejdříve na info@vivense.cz Do e-mailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky a popis produktu. My si zboží následně vyzvedneme a doručíme Vám správnou objednávku.
Postup reklamace
Reklamace velkého kusu nábytku:
1. Kontaktujete nás na info@vivense.cz podle následujících kroků
2. Náš kurýr si poškozené zboží vyzvedne zdarma.
3. Jakmile reklamaci vyřídíme, vrátíme Vám peníze, nebo Vám zašleme jiný kus.
Záruka na zboží je 2 roky. Vaši reklamaci vyřídíme během 30 dnů a domluvíme s Vámi buď výměnu zboží nebo vrácení peněz. Pokud na naší straně dojde k nějakému zdržení, budeme Vás o tom ihned informovat.
Reklamace ostatního zboží
Prosím uchovejte si původní balení po dobu reklamace. Pokud je při převzetí balení poškozeno, neobávejte se zboží převzít. Vše co musíte udělat je pořídit fotky celého balení a s kurýrem sepsat protokol o poškození zásilky.
Prosím vyčkejte na naše vyjádření ohledně dalšího postupu. Náš zákaznický servis se s Vámi spojí a domluví odvoz reklamovaných produktů. Poškozené produkty nebo vadné kusy Vám vyměníme nebo Vám vrátíme Vaše peníze. Vyzvednutí reklamovaného zboží je zdarma.
Vrácení zboží
Pokud z nějekého důvodu chcete vrátit objednávku kontaktujete naší zákaznickou podporu na a společně domluvíme další postup. Způsob vrácení se může měnit v závislosti na produktu.
U všech objednávek nabízíme vrácení zdarma po dobu 14 dnů od doručení zboží. Prosíme Vás abyste zabalili zboží zpátky do původní balení a připravili k vyzvednutí.
Proces vrácení může trvat až 14 pracovních dnů, jakmile bude vše vyřešeno, zašleme Vám peníze na Váš účet, který jste uvedli ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.
Postup vrácení
Vrácení velkého kusu nábytku
Vrácení ostatního zboží
Prosím uchovejte si původní balení po dobu reklamace. Pokud při převzetí je balení poškozeno, neobávejte se zboží převzít. Celé co musíte udělat je pořídit fotku celého baleni a s kurýrem sepsat protokol o poškození zásilky.