Reklamace a vrácení

Reklamace zboží

Zboží dorazilo poškozené, chyběly díly nebo se poškodilo během přepravy.

    Chybějící kusy nebo díly

Pokud v balení chybí nějaké díly, kontaktujte prosím naší zákaznickou podporu na info@vivense.cz a zašlete nám fotografie balení a štítku přepravního obalu s popisem co Vám chybí a my Vás obratem budeme kontaktovat a domluvíme se na řešení.

Telefon: +420 210 012 552

E-mail: info@vivense.cz

    Poškozené zboží v objednávce

Pokud si všimnete, že je nějaká část Vaší objednávky poškozená, kontaktujte nás na info@vivense.cz během 14 dní po doručení zboží. Do e-mailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky, popis poškození a fotky poškozených částí. Ohledně dalších kroků Vás budeme v co nejkratší době kontaktovat. Poškozené produkty nebo vadné kusy Vám vyměníme nebo Vám vrátíme Vaše peníze.

Telefon: +420 210 012 552

E-mail: info@vivense.cz

    Přijetí špatné objednávky

Pokud jste obdrželi špatnou objednávku, kontaktujete nás co nejdříve na info@vivense.cz Do e-mailu prosím uveďte číslo Vaší objednávky a popis produktu. My si zboží následně vyzvedneme a doručíme Vám správnou objednávku.

Postup reklamace

    Reklamace velkého kusu nábytku:

    1. Kontaktujete nás na info@vivense.cz podle následujících kroků

  • Uveďte číslo Vaší objednávky v předmětu e-mailu
  • Popište co nejpřesněji poškození produktu
  • Přiložte prosím fotografie poškození (pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace, vyfoťte poškození z blízka i z dálky)

    2. Náš kurýr si poškozené zboží vyzvedne zdarma.

  • Pečlivě zabalte poškozené zboží zpět do původního balení.
  • Prosím nezapomeňte si stáhnout a vyplnit reklamační formulář a přiložit ho k balení. Odkaz na reklamační formulář najdete zdeREKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
  • Budete mít možnost si domluvit vyhovující datum vyzvednutí s naší zákaznickou podporou.
  • Při vyzvednutí zboží kurýrem požádejte prosím o doklad o předání.

    3. Jakmile reklamaci vyřídíme, vrátíme Vám peníze, nebo Vám zašleme jiný kus.

Záruka na zboží je 2 roky. Vaši reklamaci vyřídíme během 30 dnů a domluvíme s Vámi buď výměnu zboží nebo vrácení peněz. Pokud na naší straně dojde k nějakému zdržení, budeme Vás o tom ihned informovat.

    Reklamace ostatního zboží

      2.Kontaktujete nás na info@vivense.cz podle následujících kroků
  • Uveďte číslo Vaší objednávky v předmětu e-mailu
  • Popište co nejpřesněji poškození produktu
  • Přiložte prosím fotografie poškození (pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace, vyfoťte poškození z blízka i z dálky)

Prosím uchovejte si původní balení po dobu reklamace. Pokud je při převzetí balení poškozeno, neobávejte se zboží převzít. Vše co musíte udělat je pořídit fotky celého balení a s kurýrem sepsat protokol o poškození zásilky.

Prosím vyčkejte na naše vyjádření ohledně dalšího postupu. Náš zákaznický servis se s Vámi spojí a domluví odvoz reklamovaných produktů. Poškozené produkty nebo vadné kusy Vám vyměníme nebo Vám vrátíme Vaše peníze. Vyzvednutí reklamovaného zboží je zdarma.

Vrácení zboží

Pokud z nějekého důvodu chcete vrátit objednávku kontaktujete naší zákaznickou podporu na info@vivense.cz a společně domluvíme další postup. Způsob vrácení se může měnit v závislosti na produktu.

U všech objednávek nabízíme vrácení zdarma po dobu 14 dnů od doručení zboží. Prosíme Vás abyste zabalili zboží zpátky do původní balení a připravili k vyzvednutí.

Proces vrácení může trvat až 14 pracovních dnů, jakmile bude vše vyřešeno, zašleme Vám peníze na Váš účet, který jste uvedli ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

    Postup vrácení

    Vrácení velkého kusu nábytku

  1. Kontaktujte nás na e-mail na info@vivense.cz a napište nám důvod vrácení.
  2. Vaše zboží zdarma vyzvedne náš kurýr.
    • Budete mít možnost si domluvit vyhovující datum vyzvednutí s naší zákaznickou podporou.
    • Pečlivě zabalte poškozený produkt zpět do původního balení.
    • Prosím nezapomeňte si stáhnout a vyplnit formulář pro odstoupení od smlouvy a přiložil ho k balení. Odkaz na formulář najdete zdeFormulář pro odstoupení od smlouvy
  3. Jakmile vrácení Vašeho zboží vyřídíme, vrátíme Vám peníze.
    • Peníze Vám vrátíme během 14 pracovních dní. Peníze Vám následně vrátíme na na účet, který uvedete ve formuláři pro odstoupení od smlouvy.

    Vrácení ostatního zboží

  1. Vyplňte prosím formulář pro odstoupení od smlouvy a nezapomeňte tento dokument přiložit k balení, které nám posíláte.
    Formulář pro odstoupení od smlouvy
  2. Kontaktujete nás na info@vivense.cz podle následujících kroků
    • Uveďte číslo Vaší objednávky v předmětu e-mailu
    • Popište co nejpřesněji poškození produktu
    • Přiložte prosím fotografie poškození (pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace, vyfoťte poškození z blízka i z dálky)

    Prosím uchovejte si původní balení po dobu reklamace. Pokud při převzetí je balení poškozeno, neobávejte se zboží převzít. Celé co musíte udělat je pořídit fotku celého baleni a s kurýrem sepsat protokol o poškození zásilky.

  3. Kontaktujte nás na e-mail na info@vivense.cz a přiložte vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy. Do předmětu nezapomeňte uvést číslo objednávky a my Vás budeme kontaktovat ohledně dalších kroků.

Registrace k odběru newsletteru

Zaregistrujte se k odběru newsletteru a nezmeškejte naše atraktivní nabídky. Registrací zároveň získáte poukaz 200 Kč na Váš první nákup!

S přihlášením k odběru souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a ochranou osobních údajů. Platí pro objednávky nad 1 000 Kč.